zpětné info o ŠvP

26.05.2015 10:43

Ještě zpětně informuji o průběhu školy v přírodě - všichni Robinsoni, kteří se zúčastnili, byli opravdu super. Někteří by sice potřebovali potrénovat úklid svých "jeskyní", ale to se dalo při zamhouření očí přehlédnout :-). Sice nám počasí moc nepřálo, ale nepodávali jsme se tomu a plnili plány i v dešti. Jak už jsem informovala o fotkách - bohužel, když bych dala všechny fotky na naše stránky, rázem by bylo zahlceno naše místo a stránky by přestaly fungovat. Proto jsem zvolila variantu fotek na google+. Někteří z Vás mě informovali, že vůbec nedostali info na mail - chyba byla na mé straně - neměla jsem dané správně všechny kontakty, ale už by to mělo být napravené. Proto Vás ještě jednou žádám, zda mě můžete napsat, kdo ještě vůbec fotky neviděl. Z google+ by Vám měly fotky jít i pohodlně stáhnout.

Jinak za mě hodnotím školu v přírodě na 1+ :-)